Mijn archief
voor
studenten/docenten/onderzoekers
RITCS
E-COLLECTIES
LEES/READ
Luister/Listen
Online Sources of Dramatic Arts
RITCS-ARCHIEF
Over het archief
Werk indienen
Mijn archief
Opdracht aanmaken
OVER MOBO
Lenen & reserveren
Over ons
Permanente collecties
Theatertekstcollectie VTI/Kunstenpunt
Thuispagina
Inloggen
Filter
3 resultaten
Beste overeenkomst
Titel oplopend
Titel aflopend
Maker oplopend
Maker aflopend
Academiejaar oplopend
Academiejaar aflopend
20 items/page
50 items/page
100 items/page
Tag >
performance
Traject >
Bachelor 2
Tag
performance (3)
1000 Brussel (1)
Drama Acting Theatre (1)
Eigen Tijd (1)
Gent (1)
Gent 9000 (1)
MEI (1)
Middelbaar school (1)
Recent (1)
Secundair Kunstinstituut (1)
Woordkunstdrama (1)
abbatoir (1)
dans (1)
may (1)
onderweg (1)
precent (1)
recent (1)
repetities (1)
secondary school (1)
secondaryschool (1)
Maker
Baert, Rilana (1)
Bruynseels, Stanislas (1)
Huycke, Tobias (1)
Opleiding/traject
Niet van toepassing (1)
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten (1)
Radio (1)
Traject
Bachelor 2 (3)
Type
Atelier (1)
Oefening (1)
Solo (1)
Genre
Audiokunst (1)
Documentaire (1)
Drama (1)
Reportage (1)
Opdracht
2019-20 2 AM Persoonlijk Parcours (1)
2021-22: Transversaal atelier (AK-DK 2) (1)
2023-24: Context Radio: workshop AK2 RAD - Ba in de Audiovisuele Kunsten (1)
Persoonsnaam
Baert, Rilana (1)
Bruynseels, Stanislas (1)
De Groote, Noor (1)
Deman, Senne (1)
Huycke, Tobias (1)
Lenaerts, Dries (1)
Leën, Kaat (1)
RITCS (1)
RITCS, School of Arts (1)
Sterckx, Fleur (1)
Tweepenninckx, Annemie (1)
van Gool, Annelore (1)
Academiejaar
2019-20 (1)
2021-22 (1)
2023-24 (1)
Type
Video (3)
Document (1)
Taal
Onbekend (2)
Nederlands (1)
The Chase - Walk with Amal
Bruynseels, Stanislas
Niet van toepassing
Bachelor 2
Atelier
2021-22
Ik wist niet dat fluohesjes nog bestonden
Huycke, Tobias
Radio
Bachelor 2
Oefening
2023-24
Prestatiedruk
Baert, Rilana
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten
Bachelor 2
Solo
2019-20
Vorige
1
Volgende
Privacybeleid: Ons website maakt enkel gebruik van essentiële cookies.
© 2013-2022 RITCS | School of Arts. Royal Institute for Theatre, Cinema & Sound